Friday 16 November 2018
Home      All news      Contact us      English
Wykop - 8 days ago

RDI podaje, że cztery zagraniczne portale fałszują historię Polski


Portale: holenderski hetnieuwsvandevooruitgang.nl, hiszpański elperiodicodearagon.com, francuski sofoot.com i austriacki buchkultur.net opublikowały artykuły, w których zostały użyte oszczercze sformułowania „...... obóz koncentracyjny”, „...... obóz zagłady” i „...... obóz śmierci”. ..

Related news

Latest News
Hashtags:   

podaje

 | 

cztery

 | 

zagraniczne

 | 

portale

 | 

fałszują

 | 

historię

 | 

Polski

 | 
Most Popular (6 hours)

Most Popular (24 hours)

Most Popular (a week)

Sources